728 x 90

برایان هوک: اگر منافع آمریکا توسط رژیم ایران هدف قرار بگیرند،‌ آمریکا با نیروی نظامی پاسخ خواهد داد

برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران
برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران

برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران  طی یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از   آغاز اجلاس  اضطراری سران کشورهای عربی در مکه گفت:‌ اگر منافع آمریکا توسط رژیم ایران هدف قرار بگیرند،‌ آمریکا با نیروی نظامی پاسخ خواهد داد.

برایان هوک گفت: اقداماتی که تاکنون آمریکا انجام داده است از جمله اعزام ناو هواپیمابر لینکلن به منطقه  تأثیرات بازدارنده خود را بر روی رژیم ایران بر جا گذاشته  و باعث شده که این رژیم همه ریسکها را دوباره محاسبه کند.

 

ژنرال جیمز جونز مشاور امنیت ملی اوباما در گفتگو با «هیل» نشریه کنگره آمریکا گفت: «این که رژیم ایران نمی‌داند انتظار چه اقدامی را باید از جانب ترامپ داشته باشد امر مثبتی است. من مطمئنم که ایرانیها هیچ تصوری ندارند که رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است چه اقدامی بکند. رژیم ایران از تعادل خارج شده است».

ژنرال جونز همچنین بر ضرورت گسترده‌تر شدن یک ائتلاف بین‌المللی علیه رژیم تأکید کرد و گفت: «من معتقدم تحریم‌های اقتصادی و ساختن ائتلافی از کشورهای هم نظر که می‌دانند مماشات با تروریستها بی‌پاسخ است امر مهمی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/234f6042-5dd1-4cea-a685-4941dcd28450"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات